MAZURSKA
|
KOSZTY UDZIAŁU:Załoga dwuosobowa - 550zł
Kierowca quada - 400zł Dodatkowa osoba w aucie - 200zł HARMONOGRAM:1. PIĄTEK 26/06:
BAZA:Bazą spotkania jest ośrodek wypoczynkowy "Gryfia Mazur" w miejscowości Szeligii nad jeziorem Selment Wielki, rezerwacja noclegów na hasło "Przeprawa 2020" - 87 621 58 73
|
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:
PO OTRZYMANIU ZGŁOSZENIA OD ZAŁOGI, W CIĄGU TYGODNIA WYŚLEMY POTWIERDZENIE
Z DALSZYMI WYTYCZNYMI ORAZ DANYMI DO PRZELEWU ZADATKU (JEST ON WARUNKIEM WPISANIA NA LISTĘ STARTOWĄ)
Z DALSZYMI WYTYCZNYMI ORAZ DANYMI DO PRZELEWU ZADATKU (JEST ON WARUNKIEM WPISANIA NA LISTĘ STARTOWĄ)
Zapraszamy do kontaktu zainteresowane firmy i osoby prywatne w celu omówienia ewentualnych wariantów sponsorskich.
Mamy możliwość wmontowania grafikę sponsorską w każdą formę promocji imprezy, oraz we wszelakich materiałach rajdowych.
Osobą kontaktową w sprawach sponsorskich jest Marcin "Zibi" Szczerba 510 – 076 – 767
Mamy możliwość wmontowania grafikę sponsorską w każdą formę promocji imprezy, oraz we wszelakich materiałach rajdowych.
Osobą kontaktową w sprawach sponsorskich jest Marcin "Zibi" Szczerba 510 – 076 – 767
ZASADY I REGULACJE:
Imprezę należy traktować jako połączenie koleżeńskiego spotkania w terenie z domieszką rywalizacji, regulamin strict rajdowy przyćmiłby planowaną przez nas towarzyską atmosferę. Uczestnikiem imprezy może być każda osoba pełnoletnia, posiadająca prawo jazdy i auto przystosowane do jazdy w ultra ciężkim terenie. Warunkiem wpisania na listę startową jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, przelanie zadatku na konto bankowe podane w mailu zwrotnym oraz subiektywizm organizatorów. Auto musi spełniać WYMAGANIA OGÓLNE podane poniżej w KLASYFIKACJACH RAJDOWYCH i być odpowiednio przystosowane do danej klasy rajdowej. Prosimy o rozwagę podczas wybierania klasy rajdowej, apelujemy również o zdrowy rozsądek podczas trwania imprezy. Nie ponosimy bowiem odpowiedzialności za straty w sprzęcie - a znaną i dobrą praktyką jest przejść OS przed wpakowaniem się w "kambodże".
Organizatorzy zobowiązują się do stworzenia jak najlepszych warunków do zabawy offroadowej podczas trwania imprezy i dołożą wszelkich starań, aby impreza była bezpieczna. Wpisowe obejmują materiały rajdowe dla uczestników (koszulki, naklejki), opłatę terenów i opłatę środowiskową, zabezpieczenie medyczne, obsługę imprezy, pracę sędziów, udział w biesiadzie oraz nagrody dla zwycięzców.
JAKO UCZESTNIK MAZURSKIEJ PRZEPRAWY:
- NIE będę szarżował do odciny przy domostwach i w terenie zabudowanym
- NIE będę biegał po próbach, wydzierał się, telepał i jeździł po linach kolegów jadących wolniejszym tempem - NIE będę zjeżdżał z trasy, orał łąk, upraw oraz nieużytków - NIE będę ścinał jakichkolwiek drzew - NIE będę spożywał alkoholu w miejscu innym jak baza spotkania |
- będę przestrzegał obowiązującego kodeksu drogowego
- będę bawił się według zasad fair-play, a w razie konieczności pomagał załogom w potrzebie - będę szanował lokalesów, bo to oni są gospodarzami gruntów na których się bawię - będę na przejazdówkach łąkowych i nieutwardzonych jechał jednym śladem tak jak koledzy przede mną, czyli bez ścinania zakrętów i rozjeżdżania poboczy |
TRASA, ROADBOOK, PRÓBY:
Trasą Mazurskiej Przeprawy będzie pętlą o długość ok. 80 km w okolicy Ełku.
Wszystkie załogi (w klasach E, W, Q, TH, TS) będą poruszać się po pętli według roadbooka z kilkoma startami/dojazdówkami. Roadbook będzie prowadził przejazdówkami do prób rozlokowanych na terenach uzgodnionych z ich właścicielami, zabroniona jest więc jakakolwiek zmiana trasy bez zgody organizatora.
Na trasie uczestnicy napotkają min.:
- próby odcinkowe, np Agent Dudek Forever (klasyczne próby z pieczątkami, wjazd i wyjazd)
- sędziowane odcinki czasowe (minimum jeden! trial decyduje w przypadku uzyskania kompletu)
- punkty kontrolne (zaczerpnięte z Nocy Kormorana, punkty kontrolne umieszczone na przejazdówkach)
Początek i koniec próby jest oznaczony taśmowym warkoczem.
Po próbach uczestnicy będą poruszać się wzdłuż taśm przypisanych do danej klasy:
- klasa extremalna - taśmy czerwone
- klasy turystyk hard i wyczyn - taśmy niebieskie
- klasa turystyk soft - taśmy zielone
Wszystkie załogi (w klasach E, W, Q, TH, TS) będą poruszać się po pętli według roadbooka z kilkoma startami/dojazdówkami. Roadbook będzie prowadził przejazdówkami do prób rozlokowanych na terenach uzgodnionych z ich właścicielami, zabroniona jest więc jakakolwiek zmiana trasy bez zgody organizatora.
Na trasie uczestnicy napotkają min.:
- próby odcinkowe, np Agent Dudek Forever (klasyczne próby z pieczątkami, wjazd i wyjazd)
- sędziowane odcinki czasowe (minimum jeden! trial decyduje w przypadku uzyskania kompletu)
- punkty kontrolne (zaczerpnięte z Nocy Kormorana, punkty kontrolne umieszczone na przejazdówkach)
Początek i koniec próby jest oznaczony taśmowym warkoczem.
Po próbach uczestnicy będą poruszać się wzdłuż taśm przypisanych do danej klasy:
- klasa extremalna - taśmy czerwone
- klasy turystyk hard i wyczyn - taśmy niebieskie
- klasa turystyk soft - taśmy zielone
KLASYFIKACJE RAJDOWE:
WYMAGANIA OGÓLNE:
- STAŁE MIEJSCE PLOMBOWANIA KARTY PRZEJAZDU W KABINIE
- BEZCIŚNIENIOWA ZABAWA, WEDŁUG ZASAD FAIR-PLAY
- KASKI OCHRONNE W KLASACH EX, Q, W, TH
- AKTUALNY DOWÓD REJESTRACYJNY, UBEZPIECZENIE OC, PRZEGLĄD TECHNICZNY
- MASA CAŁKOWITA POJAZDU NIE PRZEKRACZAJĄCA 3500 KG
- PASY BEZPIECZEŃSTWA, ZALECANE 4-PUNKTOWE
- PAS OCHRONNY DO DRZEWA
- APTECZKA
- GAŚNICA
extrem:
Klasa dla mocno pomotanych aut, przygotowanych do jazdy w ultra ciężkim terenie.
Wyposażonych w wyciągarki: mechaniczne, elektryczne, hydrauliczne lub “patentowane”.
Klasa bez ograniczeń odnośnie konstrukcji, dopuszczalne są zarówno karoserie zamknięte, jak i ramoklatki.
Wyposażonych w wyciągarki: mechaniczne, elektryczne, hydrauliczne lub “patentowane”.
Klasa bez ograniczeń odnośnie konstrukcji, dopuszczalne są zarówno karoserie zamknięte, jak i ramoklatki.
wyczyn:
Klasa dla aut przygotowanych do jazdy w ciężkim terenie, bez wyciągarek.
Wskazane jest posiadanie wyciągarki ręcznej (tirfora) i paru kompletów trap pod koła.
Klasa bez ograniczeń odnośnie konstrukcji, dopuszczalne są zarówno karoserie zamknięte, jak i ramoklatki.
Wskazane jest posiadanie wyciągarki ręcznej (tirfora) i paru kompletów trap pod koła.
Klasa bez ograniczeń odnośnie konstrukcji, dopuszczalne są zarówno karoserie zamknięte, jak i ramoklatki.
QUAD:
Klasa dla pojazdów czterokołowych lekkich, czyli ATV i UTV.
TURYSTYK HARD (2 WYCIĄGARKI):
Klasa dla aut terenowych, wyposażonych w reduktor oraz napęd na 4 koła, przygotowanych do jazdy w ciężkim terenie. Wskazane jest posiadanie jednej lub maksymalnie dwóch wyciągarek elektrycznych, lub ORYGINALNEJ wyciągarki mechanicznej, jeżeli samochód był w taką wyposażony fabrycznie. Dozwolone jest posiadanie wewnętrznej oraz zewnętrznej klatki bezpieczeństwa. NIEDOPUSZCZONE do startu będą auta o konstrukcjach prototypowych i ramoklatkowych. Dopuszczalne są dowolne jednostki napędowe oraz modyfikacje terenowe – zderzaki, lift zawieszenia, progi itp.
Wymagane:
Wymagane:
- KAROSERIA ZAMKNIĘTA – bez większych modyfikacji
- CHŁODNICA W DOWOLNYM MIEJSCU
- MOCNE ZACZEPY (SZARPAKI) – kontrola przy plombowaniu, przed startem
TURYSTYK SOFT (1 wyciągarka):
Klasa dla delikatniejszych aut terenowych, przypominających auta jak najbardziej seryjne, wyposażonych w reduktor oraz napęd na 4 koła, zalecane są opony typu AT lub MT, maksymalnie 35”. Wskazane jest posiadanie chociaż jednej wyciągarki elektrycznej lub wyciągarki ręcznej – tirfora. NIEDOPUSZCZONE do startu będą auta o konstrukcjach prototypowych i ramoklatkowych, oraz auta wyposażone w zewnętrzne orurowania lub klatki bezpieczeństwa, dopuszczalne jest natomiast posiadanie klatki wewnętrznej. Do imprezy dopuszczone są ekipy dwu- jak i więcej osobowe, w tym rodziny. Dozwolone są modyfikacje terenowe – zderzaki, lift zawieszenia, progi itp.
Wymagane:
Wymagane:
- KAROSERIA ZAMKNIĘTA – bez modyfikacji
- CHŁODNICA W ORYGINALNYM MIEJSCU – przed słupkiem A
- JEDNA WYCIĄGARKA – przed słupkiem A
- MOCNE ZACZEPY (SZARPAKI) – kontrola przy plombowaniu, przed startem